10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Dureri la genunchi după efort fizic

  • Mă dor genunchii după ce alerg.
  • Durerea de genunchi. Cauze si diagnostic | Medlife
  • Prognosticul este de obicei bun, desi pot fi necesare interventii chirurgicale, conform medicinenet.

De exemplu, daca alergi prea mult sau daca urci pe munte fara a face incalzire in prealabil, este posibil sa te alegi cu niste dureri de genunchi pe care le vei tine minte multa vreme.

Desigur ca este bine sa consulti un medic in aceasta situatie, pentru a vedea daca nu cumva ligamentele au fost afectate de miscarile bruste si repetate, iar daca este cazul, sa urmezi un tratament potrivit.

dureri la genunchi după efort fizic

Daca, insa, problema nu este grava si este cauzata de efortul fizic, o poti rezolva acasa, folosind cateva tratamente si remedii la indemana.

Iata ce trebuie sa faci daca suferi de dureri de genunchi in urma efortului fizic! Cum se manifesta durerile de genunchi Daca ai depus un efort considerabil de curand si te dor genunchii, acestea sunt semnele care iti arata ca ti-ai fortat organismul: 1. Durerea este persistenta in jurul rotulelor si la articulatii. Senzatie de durere ascutita aparuta cand flexezi genunchiul.

Enzimele reduc inflamatiile la nivelul genunchilor

Senzatia de rigiditate a incheieturilor. Desigur ca mai exista si alte circumstante in care se pot instala durerile de genunchi, cum ar fi existenta unui platfus care nu iti permite sa calci corect, fortandu-ti muschii si ligamentele. In cazul dureri la genunchi după efort fizic care zona rotulei se tumefiaza si se inroseste, este indicat sa consulti un medic.

dureri la genunchi după efort fizic

Tratamente si remedii pentru durerile de genunchi In primul rand, pentru a ameliora durerea de genunchi, trebuie sa faci pauza o perioada si sa incerci sa nu mai mergi foarte mult, sa nu stai mult in picioare, pentru ca si greutatea corpului joaca un rol important in aceasta situatie, si, in niciun caz, sa nu alergi. Pentru a trata durerile de genunchi, ii poti cere medicului tau sa iti prescrie niste medicamente antiinflamatoare si un gel sau o crema pentru calmarea disconfortului.

Daca nu vrei sa apelezi la medicamente, opteaza pentru cateva remedii care sunt la indemana oricui. Unul dintre acestea este folosirea unor comprese cu gheata.

Cuvinte cheie de căutare

Aplica o astfel de compresa timp de 20 de minute o data la 4 ore pana cand scapi de disconfort. O alta metoda eficienta o constituie terapia cu aburi. Ca si in cazul celei cu gheata, poti pune o compresa cu apa calda pe zona afectata.

dureri la genunchi după efort fizic

Pentru rezultate optime, incearca sa faci o baie calda, aburul apei contribuind la ameliorarea durerii. Pe langa toate acestea, ai grija ca atunci cand te odihnesti, genunchii tai sa stea cat mai sus cu putinta. Foloseste doua perne mai mari pentru a-ti sprijini picioarele.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

De asemenea, poti incerca masajul terapeutic, insa, pentru a te asigura ca acesta da rezultate, apeleaza la un specialist in astfel de tehnici de recuperare. Durerile de genunchi pot fi combatute prin exercitii Daca durerile de genunchi sunt sacaitoare si vrei sa scapi si de senzatia de rigiditate a articulatiilor, poti realiza trei exercitii. Iata care sunt acestea! Flexarea genunchilor pentru acest exercitiu, trebuie sa te asezi pe jos, tinand picioarele apropiate.

Durere de Genunchi - Cauze, Tratament & Remedii Naturiste

Tine mainile la spate, pe podea, pentru unguent de cobra din articulații te sprijini in ele. In continuare, trebuie sa iti indoi usor genunchiul drept, prin alunecarea talpii pe podea.

dureri la genunchi după efort fizic

Flexeaza dureri la genunchi după efort fizic cat poti de mult, ducand genunchiul spre piept. Cand simti ca ti-ai atins limita, pastreaza pozitia pentru secunde, apoi revino cu piciorul in pozitia initiala, tot prin alunecare.

Mergi direct la medic sau mai stai câteva zile, poate-poate ți s-a părut și trece de la sine?

Repeta miscarea de 10 ori, facand o pauza de 10 secunde intre fiecare set de repetitii. Procedeaza in acelasi mod si pentru piciorul stang.

Rotirea genunchilor Iata inca un exercitiu care te va ajuta sa scapi de durerile de genunchi! Pentru a-l efectua, trebuie sa te asezi pe spate, pe o saltea sau pe o patura.

dureri la genunchi după efort fizic

Apoi, indoaie-ti genunchii, tinand talpile in continuare pe podea. Incet-incet, coboara-ti genunchii spre dreapta, pana cand iti simti muschii coapselor intinsi. Ramai astfel vreme de 5 secunde, apoi ridica-ti usor genunchii, revenind la pozitia initiala. Ia o pauza de 10 secunde.

Formular de căutare

Dupa aceea, repeta miscarea de coborare a genunchilor, insa, de aceasta data, apleaca-i spre stanga. Procedeaza in acest mod de 10 ori pentru fiecare parte. Ridicari ale picioarelor Asaza-te pe partea dreapta, pe o saltea sau pe o patura, sprijinindu-te in cotul aferent si dureri la genunchi după efort fizic pumnul stang.

dureri la genunchi după efort fizic

Tine picioarele perfect intinse. Cu miscari lente, ridica piciorul stang, mentinandu-l perfect intins.

Dureri de genunchi si articulatii - Fitness Q\u0026A EP20

Ramai cu el in aer timp de cateva secunde, apoi coboara-l incet, pana cand revii in pozitia initiala. Repeta miscarea de 10 ori, dupa care procedeaza la fel, insa, de aceasta data, stai sprijinita pe partea stanga si ridica piciorul drept. Durerile de genunchi pot fi foarte neplacute, insa, din fericire, exista o multime de remedii care te pot ajuta sa scapi de neplacere.

Durere de Genunchi - Cauze, Tratament & Remedii Naturiste

Ai grija sa consulti un medic, daca situatia se agraveaza, iar pe viitor, incearca sa te feresti de efortul fizic efectuat fara incalzire. Surse: webmd. Va rugam sa completati campurile necesare. Confirm ca am peste 16 ani si sunt de acord ca DivaHair.